Waze anunță încheierea unui parteneriat cu compania de date din trafic INRIX, care va pune la dispoziția utilizatorilor o funcție prin care aceștia vor fi direcționați către cel mai bun loc de parcare.
Populara aplicație de navigare bazată pe feedback-ul utilizatorilor și hărțile Google, Waze, oferă deja o funcție prin care utilizatorii pot căuta locuri de parcare în vecinătatea destinației. Însă, prin parteneriatul cu cei de la INRIX, aceasta va deveni mai inteligentă.
INRIX este o companie care colectează date despre trafic, printre care și informații legate despre locurile de parcare. Aceasta are contracte cu unii dintre cei mai mari producători de mașini, printre care Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Porsche, Lexus și Toyota, cărora le furnizează diverse date despre trafic.
Prin parteneriatul cu INRIX, recomandarea locului de parcare nu se va mai face orbește, în ideea că până acum era recomandată o parcare fără a se ști dacă există sau nu vreun loc liber. Waze va avea acum un set întreg de informații despre locurile de parcare, pe care le va folosi pentru a face recomandări inteligente.
CITEȘTE ȘI SwiftKey devine prima tastatură pentru smartphone care folosește o rețea neuronalăÎn primul rând, Waze va ști dacă într-o anumită parcare există locuri libere. Nu vor mai exista cazuri în care utilizatorul este trimis către o parcare pentru a constata acolo că nu există locuri libere.
În al doilea rând, utilizatorii vor avea la dispoziție inclusiv informații despre taxele de parcare și vor putea astfel alege parcările mai convenabile.
În acest fel, combinând întregul set de date puse la dispoziție de INRIX, utilizatorii de Waze vor avea o imagine clară a posibilităților de parcare în momentul în care se apropie de destinație. Vor merge la sigur către un loc de parcare și vor ști de la bun început cât vor plati pentru el.
Waze are la ora actuală peste 65 de milioane de utilizatori lunari activi și este folosită în 185 de țări.