Telekom România a lansat marți prima sa brățară pentru fitness, FITsYOU, dispozitivul purtabil putând fi folosit pentru monitorizarea consumului de calorii și al activităților sportive. Brățara se conectează la smartphone prin Bluetooth și notifică utilizatorul în privința apelurilor și mesajelor primite pe telefon.
Disponibil în patru variante de culoare, dispozitivul funcționează ca pedometru, monitorizând pașii, distanța parcursă și raportând statistici despre numărul de calorii consumate, și furnizează informații despre calitatea somnului în baza unor algoritmi ce analizează toate informațiile colectate de senzori. De asemenea, aplicația FITsYOU permite distribuirea, prin rețelele de socializare, a rezultatelor sportive personale și a stării de spirit a utilizatorului, se arată într-un comunicat al Telekom România.
Brățara, creată special pentru companiile grupului Deutsche Telekom, poate fi cumpărată la un preț de 69 lei, iar aplicația FITsYOU poate fi descărcată gratuit din AppStore (iOS) și PlayStore (Android).
Deutsche Telekom controlează 40% din acțiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deține 54,01% din Telekom România.
Veniturile Telekom România au scăzut cu 3,9% în primele nouă luni, la 721 milioane de euro, în timp ce profitul înainte de deducerea dobânzilor, taxelor, deprecierilor și amortizărilor (EBITDA) s-a redus cu 22,4%, la 152 milioane de euro.