Șefii Apple și-au instruit managerii de magazine să înlocuiască unele modele mai vechi de iPad, care vin în service pentru reparații, cu o versiune mai nouă.
Decizia nu este una luată din generozitate de compania americană, ci vine ca urmare a disponibilității reduse în cazul anumitor modele de iPad mai vechi.
În mod normal, o tabletă defectă care nu se poate repara în service este înlocuită cu una nouă, din aceeași generație. Din cauza stocurilor mici, Apple ar putea fi forțată să ofere utilizatorilor versiuni mai noi de iPad.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În acest caz este vorba de a patra generație de iPad, lansată în 2012. Cum stocurile acestui model sunt foarte mici, șefii de magazine Apple au fost instruiți, ca acolo unde nu este disponibil același model, să se înlocuiască cu unul mai nou.
Astfel, utilizatorii care dețin un iPad gen 4 din 2012 defect, s-ar putea întoarce din service-ul Apple cu un iPad Air 2, lansat în 2014.
De asemenea, aceștia vor primi și un upgrade în ceea ce privește spațiul de stocare. iPad gen 4 era disponibil în versiuni de 16 GB și 64 GB, în timp ce iPad Air 2 vine în variante de 32 GB și 128 GB.
Din această cauză, Apple ar fi forțată să înlocuiască un iPad gen 4 de 16 GB cu un mode iPad Air 2 de 32 GB, ceea ce, pentru utilizator, este afacere foarte bună. Acesta primește o versiune mai nouă, cu spațiu dublu de stocare.