Aflată într-o creștere continuă, ca și celelalte servicii Facebook, Instagram anunță depășirea pragului de 600 milioane de utilizatori.
Anul care se încheie a fost unul foarte productiv pentru Instagram. Rețeaua de socializare deținută de Facebook a adus numeroase noutăți, multe dintre acestea copiate pur și simplu de la produse concurente, precum Snapchat.
Stories, conținutul efemer afișat în fruntea feed-ului, rankarea pe bază de algoritm, funcția de zoom, live video și bookmark-urile sunt doar câteva dintre noutățile pe care Instagram le-a adus în 2016. Toate acestea nu au rămas fără ecou, ba chiar au contribuit la creșterea numărului de utilizatori.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Instagram atinge pe final de an pragul de 600 milioane de utilizatori, în ultimele 6 luni câștigând nu mai puțin de 100 milioane de noi utilizatori. Nu doar atât, dar ținând cont că ultima sută de milioane de utilizatori a fost câștigată în 9 luni, ritmul de creștere este și el mai alert.
Dintre toate schimbările din ultimul an, cel mai important rol în creștere a avut-o trecerea la un feed în care ordinea posturilor este stabilită de un algoritm, la fel ca pe Facebook. Până în iunie, când s-a făcu trecerea la algoritm, postările erau ordonate cronologic.
Deși controversat la început, feed-ul algoritmic folosit de Instagram reușește să aducă în față mai mult conținut interesant, pe care utilizatorii l-ar fi ratat dacă acesta ar fi fost ordonat exclusiv cronologic. De aceea, utilizatorii au mai multe motive să folosească Instagram și să deschidă mai frecvent aplicația.