Posesorii de smartphone-uri Nexus, comercializate de Google, ar putea beneficia în viitor de o funcție de suport tehnic în timp real.
Conform unor surse apropiate companiei, Google lucrează la o aplicație numită Google Support. Aceasta se pare că va pune utilizatorul în legătură directă cu un agent de suport.
Google Support va permite utilizatorului să ofere unui așa-numit agent de suport acces de la distanță asupra telefonului, acesta din urmă putând să vadă exact care este problema întâmpinată și chiar să o rezolve, tot de la distanță.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cum singurele telefoane vândute de Google sunt cele din seria Nexus, este logic să presupunem că facilitatea de suport este dezvoltată exclusiv pentru aceste smartphone-uri.
În spatele aplicației, Google ar putea să pună la punct un masiv departament de suport tehnic, cu scopul de a face telefoanele Nexus mai atrăgătoare pentru toate tipurile de utilizatori, nu doar pentru cei mai cunoscători dintre aceștia, cum se întâmplă în prezent.
Cel mai probabil, serviciul va fi disponibil în țările în care telefoanele Nexus sunt comercializate oficial. În cazul României, acestea nu sunt vândute de Google, ci aduse de producător (la un preț mai mare decât cel cerut de Google) sau cumpărate de comercianți din piața gri.
Google nu este prima companie despre care se află că pune la cale un serviciu de live suport pentru posesorii de smartphone-uri. Și Samsung se pare că lucrează la un serviciu similar, ce ar urma să fie oferit gratuit celor care cumpără vârfuri de gamă, precum Galaxy S7 sau Galaxy Note.