Butonul Like prezent pe majoritatea site-urilor are un nou design, compania americană lansând în același timp două extensii care permit salvarea și postarea diverselor articole pe Facebook, chiar și când site-urile respective nu au butoanele Like și Share.
Noul buton Like are un design mai plat și, mai important, înlocuiește logo-ul Facebook cu binecunoscutul simbol al funcției Like.
Cei de la Facebook au realizat un studiu din care a reieșit ceea ce era oricum previzibil: funcția Like este suficient de cunoscută la nivel mondial pentru a funcționa pe cont propriu, fără a fi necesar logo-ul Facebook.
CITEȘTE ȘI Facebook va crea automat slideshow-uri din fotografiile și clipurile personaleButonul de Like, la fel ca și celelalte butoane de Facebook, sunt incluse de către cei care dezvoltă site-uri web prin intermediul așa-numitelor plugin-uri sociale - bucăți de cod care nu trebuie decât copiate pe site.
Totodată, Facebook a lansat și două extensii pentru cel mai folosit browser web la ora actuală, Google Chrome. Cele două îndeplinesc fiecare câte o funcție distinctă și nimic mai mult: salvarea respectiv postarea pe Facebook a unei pagini.
Prima extensie, denumită sugestiv Save to Facebook, permite salvarea pe Facebook a oricărei pagini de pe internet, indiferent dacă are sau nu pagină ori conținut postat în cadrul rețelei sociale. Paginile salvate în acest fel vor fi disponibile în contul utilizatorului, în cadrul secțiunii Saved.
Cea de-a doua extensie, la fel ca și prima, adaugă un buton lângă bara de adrese. Diferența este că folosirea butonului rezultă în postarea pe Facebook a paginii respective.
Ambele extensii au rolul de genera o creștere a cantității de conținut postat pe Facebook.