Facebook testează în prezent o nouă secțiune, care facilitează descoperirea grupurilor care corespund intereselor utilizatorilor.
Grupurile de discuții sunt esențiale pentru Facebook. Create pe diverse teme, acestea grupează utilizatorii în jurul punctelor de interes comune, fiind astfel un factor important în creșterea engagement-ului.
Și chiar dacă un număr mare de grupuri nu sunt decât un prilej de a face spam, există și multe grupuri ai căror moderatori și membri respectă topic-ul ales și creează o adevărată comunitate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Facebook pare să fi realizat că, dincolo de clasicele sugestii din coloana laterală, nu sprijină suficient de mult această facilitate. Lucrurile se vor schimba, însă, odată cu noua secțiune care este testată în prezent.
Utilizatorii vor avea la dispoziție două modalități prin care vor putea descoperi noi grupuri de discuții.
În primul rând, va exista o secțiune de sugestii automate și personalizate a grupurilor. Facebook va lua în considerare zona și interesele utilizatorului și ale prietenilor săi pentru a recomanda grupuri cât mai relevante.
În al doilea rând, pentru cazul în care sugestiile automate nu sunt satisfăcătoare ori suficiente, va exista un așa-numit director de grupuri, împărțit în 25 de domenii precum sport, mâncare, turism, comerț etc. Utilizatorul va putea accesa domeniile care îl interesează și va alege manual grupurile dorite.
În prezent, noua facilitate este disponibilă doar unui număr limitat de conturi. Cei de la Facebook au confirmat testarea noii secțiuni și au spus că aceasta va fi lansată curând pentru toți utilizatorii.