Începând de astăzi, toate companiile pot folosi Facebook Messenger pentru a livra mesaje promoționale către utilizatori.
În ultimele 6 luni, Facebook a testat mesajele sponsorizate cu un număr limitat de branduri și de utilizatori. De astăzi, această facilitate este lansată oficial, toate companiile putând să o folosească și toți utilizatorii devenind potențiale ”victime”.
Anunțul a fost făcut de către David Marcus, vicepreședinte în cadrul echipei de management a produsului, la Lisabona, cu ocazia conferinței Web Summit. Momentul ales este cel puțin bizar, venind la câteva ore după ce Facebook a anunțat că renunță să mai trimită datele utilizatorilor de WhatsApp din Marea Britanie către rețeaua de socializare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Prin această facilitate, companiile au la dispoziție un nou instrument prin care pot intra în legătură directă cu utilizatorii. Aceștia le pot scrie direct pe Facebook Messenger cu privire la diverse servicii și produse care se doresc a fi promovate.
De partea cealaltă, utilizatorii de Facebook Messenger nu vor fi la fel de încântați să afle că aplicația de chat nu mai se mai rezumă doar la prieteni, ci ar putea deveni oricând victima unor mesaje de tip spam.
Din acest punct de vedere, cel puțin pentru început, Facebook a pus la punct niște limitări. Brandurile nu pot contacta pe oricine și oricând, ci trebuie să existe o activitate anterioară între companie și utilizator care să reprezinte acceptul acestuia din urmă. Activitatea cu pricina poate fi un click pe o reclamă de pe Facebook, o abonare anterioară sau interacțiune cu un bot de Facebook Messenger.