Ca urmare a scandalului cu smartphone-ul Galaxy Note 7, până la 7 milioane dintre cei care doreau să cumpere un produs Samsung s-ar putea reorienta către un iPhone.
Estimarea este realizată de Ming-Chi Kuo, reprezentantul companiei de analiză de marketing KGI, cunoscut ca cea mai redutabilă sursă de zvonuri legate de produsele Apple. Acesta are la activ zeci de informații confirmate care au precedat lansarea a diverse modele de iPhone.
Kuo crede că între 5 și 7 milioane de clienți Samsung vor alege anul acesta iPhone 7 sau, mai degrabă, iPhone 7 Plus. Aceștia reprezintă aproximativ jumătate din cei 12 milioane de cumpărători estimați ai Note 7.
CITEȘTE ȘI VIDEO Panasonic prezintă televizorul invizibilSamsung face eforturi mari pentru a-și convinge clienții să aleagă un alt produs propriu, mergând până la motivarea financiară a acestora. Din păcate pentru coreeni, renunțarea la Note 7 din cauza explodării acestuia a afectat brandul Samsung. Trecerea de la Note 7 la iPhone 7 nu este altceva decât o decizie de alegere a brandului rival din partea utilizatorului, ca urmare directă a recentului scandal.
Restul celor 12 milioane de clienți rămași fără Note 7 se vor împărți, cel mai probabil, între un telefon Samsung și un smartphone al altui producător. În urma unui simplu și aproximativ calcul aritmetic rezultă că Samsung nu va reuși să păstreze nici măcar jumătate din cei 12 milioane de utilizatori.
De cealaltă parte, Apple nu poate decât să spună mulțumesc pentru o creștere masivă și nesperată a vânzărilor. Nicio campanie de marketing a companiei americane nu ar fi reușit să atragă atât de mulți oameni, într-un timp atât de scurt și direct de la cel mai mare rival.