Startup-ul fintech Revolut a ajuns la 4 milioane de utilizatori în Europa și plănuiește să atingă pragul de 100 de milioane de utilizatori în următorii cinci ani.
Pentru a ajunge la acest obiectiv, compania va recruta peste 200 de persoane în 19 țări, în următoarele 6 luni. În România, Revolut angajează un PR Manager, un Business Development Manager și patru Community Manageri în București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara.
Revolut înregistrează astăzi un volum lunar al tranzacțiilor de circa 7 miliarde de dolari, față de 4 miliarde în iulie.
Peste 170.000 de români folosesc deja serviciul Revolut, iar România ocupă locul 3 în topul piețelor Revolut cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie și Franța, și locul 5 în topul piețelor cu cel mai mare număr de utilizatori, după Marea Britanie, Franța, Polonia și Irlanda.
Volumul total al tranzacțiilor efectuate de români depășește astăzi 650 de milioane de euro, față de doar 400 de milioane de euro în urmă cu două luni. Românii folosesc Revolut în principal pentru efectuarea de plăți cu cardul, iar printre comercianții preferați de aceștia se numără Auchan, Carrefour, McDonalds, Ali Express, Uber și rețeaua magazinelor Inmedio.
Revolut a venit pe piața din România în luna mai 2018.
Revolut se pregătește să lanseze serviciul pe noi piețe internaționale în următoare luni, printre care se numără Statele Unite, Canada, Singapore, Japonia, Australia și Noua Zeelandă.
Compania, cu sediul în Londra, are peste 4.000.000 de utilizatori în Europa și a obținut finanțări în valoare totală de 336 milioane de dolari de la investitori precum Index Ventures, Balderton Capital, Ribbit Capital, DST Global.