Warner Bros. Discovery a pierdut 1,8 milioane de abonați

Warner Bros. Discovery a pierdut 1,8 milioane de abonați
scris 3 aug 2023

Serviciile de streaming deținute de Warner Bros. Discovery au pierdut 1,8 milioane de abonați în al doilea trimestru al anului, ca urmare a reorganizării acestora.

Warner Bros. Discovery a terminat al doilea trimestru al acestui an cu 95,8 milioane de abonați la serviciile de streaming ale companiei, incluzând aici HBO, Discovery+ și noul serviciu unificat Max.

Urmărește-ne și pe Google News

Serviciile de streaming Warner Bros. Discovery pierd, astfel 1,8 milioane de abonați, de la 97,6 milioane de abonați cât aveau în primul trimestru al anului.

Netflix în august - Concentrare pe producțiile proprii, promisiuni de thrillere CITEȘTE ȘI Netflix în august - Concentrare pe producțiile proprii, promisiuni de thrillere

Pierderea este pusă pe seama unificării serviciilor. Cei care aveau conturi separate de HBO Max și Discovery+ au decis să renunțe la acestea pentru a trece la Max, care le include pe ambele.

Șeful Warner Bros. Discovery, David Zaslav, spune că trecerea la Max s-a făcut mai bine decât se aștepta și că deja 70% dintre abonații HBO Max au făcut deja tranziția la noul serviciu.

Max a fost lansat pe 23 mai și este, deocamdată, disponibil doar în Statele Unite.

Warner Bros. Discovery a înregistrat în al doilea trimestru o pierdere de 1,24 de miliarde de dolari, la venituri de 10,36 de miliarde de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
warner bros. discovery
discovery+
hbo max
max
streaming