Serviciile de streaming deținute de Warner Bros. Discovery au pierdut 1,8 milioane de abonați în al doilea trimestru al anului, ca urmare a reorganizării acestora.
Warner Bros. Discovery a terminat al doilea trimestru al acestui an cu 95,8 milioane de abonați la serviciile de streaming ale companiei, incluzând aici HBO, Discovery+ și noul serviciu unificat Max.
Serviciile de streaming Warner Bros. Discovery pierd, astfel 1,8 milioane de abonați, de la 97,6 milioane de abonați cât aveau în primul trimestru al anului.

Pierderea este pusă pe seama unificării serviciilor. Cei care aveau conturi separate de HBO Max și Discovery+ au decis să renunțe la acestea pentru a trece la Max, care le include pe ambele.
Șeful Warner Bros. Discovery, David Zaslav, spune că trecerea la Max s-a făcut mai bine decât se aștepta și că deja 70% dintre abonații HBO Max au făcut deja tranziția la noul serviciu.
Max a fost lansat pe 23 mai și este, deocamdată, disponibil doar în Statele Unite.
Warner Bros. Discovery a înregistrat în al doilea trimestru o pierdere de 1,24 de miliarde de dolari, la venituri de 10,36 de miliarde de dolari.