Un utilizator de platforme streaming caută, în medie, timp de 7 minute conținutul pe care să îl urmărească

Un utilizator de platforme streaming caută, în medie, timp de 7 minute conținutul pe care să îl urmărească
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 iul 2019

Un utilizator de platforme de streaming caută, în medie, timp de 7 minute conținutul pe care să îl urmărească, iar doar o treime verifică meniul, arată un studiu realizat de Nielsen în SUA pe primul trimestru al anului.

Dintre utilizatorii adulți de SVOD (subscription video on demand) chestionați, o treime caută în meniul serviciilor de streaming pentru a găsi conținut, iar 21% dintre ei au spus că renunță dacă nu sunt capabili să se hotărască, citează Deadline.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Primele detalii ale celui mai mare proiect imobiliar gândit de Ion Țiriac CITEȘTE ȘI FOTO Primele detalii ale celui mai mare proiect imobiliar gândit de Ion Țiriac

Cât privește televiziunea, 58% dintre respondenți au declarat că revin la posturile preferate dacă nu reușesc să ia o decizie în privința programului pe care să îl urmărească, scrie News.ro.

Raportul subliniază că timpul petrecut urmărind conținut online a crescut cu 8 minute zilnic. Șapte din zece gospodării au un serviciu SVOD, iar 72% folosesc dispozitive TV pentru a viziona conținutul online.

În zona de streaming, un utilizator adult petrece aproximativ 7,4 minute pentru a alege ce conținut să urmărească. Adulții cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani petrec 9,4 minute, iar cei cu vârste cuprinse între 34 și 54 de ani, 8,4 minute.

Utilizatorii cu vârste de peste 50 de ani abandonează căutarea în aproximativ 5 minute și aleg ceva la întâmplare.

Per ansamblu, online și la TV, timpul petrecut vizionând conținut și programe este de 11 ore și 27 de minute pe zi, cu 21 de minute mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
straming
video