Giphy și Spotify au semnat un parteneriat prin care animațiile muzicale de pe platforma socială vor face trimitere către melodiile complete de pe serviciul de streaming.
GIF-urile muzicale au luat amploare în ultima vreme, iar Spotify și Giphy au decis să monetizeze împreună acest fenomen, folosit inclusiv de artiștii care încearcă să-și promoveze melodiile noi.
Astfel, GIF-urile care au un fragment muzical drept coloană sonoră, vor afișa un link cu textul "listen on Spotify", care va trimite utilizatorul la melodia completă de pe Spotify.
Din ce în ce mai mulți artiști și-au creat în ultima vreme profiluri pe Giphy, unde postează scurte animații, însoțite de un fragment dintr-o melodie nouă, pentru a o promova.
În urma parteneriatului dintre cele două companii, se face legătura între GIF-uri și melodiile de pe Spotify, legătură prin care atât artiștii, cât și cele două companii implicate speră să-și crească veniturile.
CITEȘTE ȘI Claim Expert Services SRL under new management since 1. July 2021Printre primii muzicieni implicați, care au deja link-uri către Spotify în GIF-urile postate pe Giphy, se numără Doja Cat, The Weeknd și Nicki Minaj.