Compania suedeză de streaming audio vrea să îmbunătățească sistemul de descoperire a podcast-urilor printr-un sistem de recomandări creat de editori.
Spre deosebire de muzică, unde Spotify excelează și este foarte apreciată pentru listele personalizate de melodii pe care le recomandă utilizatorilor săi, podcast-urile reprezintă încă o zonă nouă, lipsită de aceste instrumente.
Tocmai de aceea, Spotify a început să testeze listele de redare create de editori pentru a recomanda episoade și emisiuni noi din aria podcast-urilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Aceste liste vor fi personalizate în funcție de genurile și emisiunile preferate de ascultători.
Spotify urmărește în primul rând să faciliteze descoperirea conținutului nou, și, totodată, să ajute creatorii de conținut să-și facă cunoscute mai ușor creațiile. În prezent, singura formă de promovare este prin intermediul altor emisiuni.
Aceste recomandări pot deveni și o sursă de venit pentru Spotify, care ar putea ajunge să ceară și bani pentru includerea și promovarea conținutului în listele create de editorii companiei.
Eventual, la fel ca și în cazul muzicii, Spotify va trece la recomandări de podcast-uri realizate cu ajutorul unui algoritm care analizează preferințele utilizatorilor.