La aproape un an de când a fost lansat pe bază de invitație, Car Thing, player-ul audio dedicat ascultării în mașină dezvoltat de Spotify, poate fi cumpărat de oricine în Statele Unite.
În aprilie 2021, după o îndelungată perioadă de testare, Spotify lansa oficial player-ul de muzică pentru mașină Car Thing. În toată această vreme, pentru 80 de dolari, doar utilizatorii care primeau o invitație specială îl puteau cumpăra.
Acum, în plină criză a cipurilor, Spotify lansează Car Thing pe piața din Statele Unite, acolo unde oricine îl va putea cumpăra pentru 90 de dolari, cu 10 dolari mai scump decât a fost oferit pe bază de invitație.
CITEȘTE ȘI Spotify cumpără două noi companii specializate în podcast-uriCar Thing seamănă într-o anumită măsură cu Zune, player-ul audio eșuat al Microsoft. Are un touchscreen de dimensiunea unui card de credit și merge, deocamdată, doar cu Spotify Premium, ceea ce înseamnă că doar cei care au un cont plătit de Spotify îl pot folosi.
Alternativ, funcțiile de bază pot fi controlate pe bază de comenzi vocale. Car Thing folosește în acest scop asistentul dezvoltat intern de Spotify, care răspunde la „Hei, Spotify”.
Compania suedeză spune că deja lucrează la suport pentru alte servicii de streaming, inclusiv dintre cele care-i sunt rivale. Pentru a face noul player atractiv pentru cât mai mulți utilizatori, Car Thing ar putea să meargă inclusiv cu Apple Music sau Prime Music.
Nu se știe, deocamdată, când va fi disponibil Car Thing și în afara Statelor Unite.