Populara platformă de streaming audio Spotify continuă eforturile de creștere a veniturilor, lansând acum o secțiune prin care vinde obiecte promoționale cu însemnele artiștilor.
Profit.ro organizează pe 23 octombrie Profit E-commerce - Ediția a IV-a, cu sprijinul Alpha Bank, Mastercard, Nordis Group, Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), eShopTen, UniCredit Bank.
Programul evenimentului poate fi văzut AICI
Spotify a creat un hub special care aduce într-un singur loc tot ceea ce înseamnă obiecte promoționale ce pot fi achiziționate de utilizatori. Compania vindea și până acum obiecte promoționale, însă, acestea erau disponibile, răspândit, în diverse pagini și secțiuni ale platformei.
Noul hub folosește algoritmul companiei pentru a sugera utilizatorilor produse promoționale cu însemnele artiștilor preferați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acesta este localizat în tab-ul Browse al aplicației, dar poate fi localizat și rapid printr-o căutare după cuvântul „Merch”
Noul hub de produse promoționale este doar cel mai recent efort pe care Spotify îl face pentru a-și crește veniturile, după ce a „ars” peste un miliard de dolari pe podcast-uri pe care nu a reușit să le monetizeze conform așteptărilor.
În ultima vreme, Spotify a crescut prețurile abonamentelor în multe țări și a extins sistemul de promovare prin care artiștii și casele de discuri pot plăti pentru a-și aduce creațiile cât mai sus în listele de melodii recomandate utilizatorilor.
De asemenea, compania este așteptată ca, până la finele acestui an, să lanseze un nou abonament, numit Supremium, care va cel mai scump și va oferi o serie de facilități în plus, precum sunet lossless, crearea listelor de melodii cu ajutorul AI-ului și acces la un număr limitat de cărți electronice.