Cea mai nouă achiziție făcută de Spotify pare să arate noua direcție a platformei de streaming, care, după podcast-uri, se va focusa pe cărți audio.
Spotify continuă extinderea dincolo de muzică a conținutului oferit și cumpără Findaway, un distribuitor de cărți audio digitale.
Detaliile tranzacției nu au fost făcute publice, însă, Spotify se așteaptă ca aceasta să fie finalizată până la finele anului.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Findaway a fost înființată în 2004 și deține o largă colecție de cărți audio. Aceasta face legătura între creatorii de conținut și publisheri, printre care se numără Apple, Google, Scribd, Audible, Nook, Rakuten Kobo și Audiobooks.com.
Întreaga echipă Findaway, compusă din aproximativ 150 de oameni, va fi preluată de Spotify, care spune că va continua să investească în industria auto.
Compania suedeză spune că va oferi acces la întreaga librărie de audiobook-uri a Findaway celor 381 de milioane de utilizatori activi pe care îi are în prezent.
Industria de cărți audio este așteptată crească, de la 3,3 miliarde de dolari în 2020, la 15 miliarde de dolari în 2027, conform unei estimări.