La doar o zi după Apple, Spotify și-a lansat propria recapitulare anuală pentru utilizatorii săi, pe care o numește Wrapped. Utilizatorii, însă, nu sunt deloc încântați.
Spotify Wrapped 2024 aduce cu titlu de noutate un podcast personalizat, generat cu ajutorul inteligenței artificiale, în care subiectul discuției este muzica ascultată de utilizator în timpul anului.
Doar că, acest podcast (creat cu Google NotebookLM) este disponibil doar pentru utilizatorii Premium din câteva țări: Statele Unite, Marea Britanie, Australia, Noua Zeelandă, Canada, Irlanda și Suedia.
CITEȘTE ȘI Apple Music lansează rezumatul muzical al anului înaintea SpotifySpotify Wrapped încearcă și să evidențieze evoluția gusturilor muzicale ale utilizatorilor de-a lungul anului, subliniind trei caracteristici muzicale pentru fiecare lună.
Imediat după lansare, însă, utilizatorii au luat calea rețelelor sociale pentru a critica Spotify Wrapped pentru lipsa informațiilor detaliate despre muzica ascultată în decursul anului și renunțarea la anumite secțiuni creative, precum vechea „personalitate muzicală”.
Există deja mai multe hashtag-uri folosite pentru a discuta despre noul Spotify Wrapped pe platformele de socializare, iar postările critice au deja și peste 100.000 de aprecieri.