“The Office” a fost, de departe, cel mai urmărit serial anul trecut în cadrul serviciilor de streaming video, în vreme ce primul loc la filme a fost ocupat de “Frozen II”.
Există o mare discrepanță între topul cu cele mai populare filme și seriale de pe Netflix și ceea ce urmăresc cu adevărat cel mai mult oamenii - este una din concluziile primului raport anual realizat de Nielsen pentru serviciile de streaming video.
Chiar dacă abonații trăiesc cu impresia că “The Queen’s Gambit” sau “The Crown” sunt cele mai urmărite seriale, în realitate, arată raportul Nielsen, oamenii preferă serialele mai vechi.
CITEȘTE ȘI Sony va lansa un serviciu de streaming videoCel mai urmărit serial al anului trecut a fost “The Office”, urmat de “Grey’s Anatomy” și “Criminal Minds”. “Ozark”, “Lucifer” și “The Crown” au fost cele mai urmărite seriale originale.
Topul filmelor este dominat de animații: “Frozen II” pe primul loc, urmată de “Moana” și “Secret Life of Pets 2”.
Există, însă, mari diferențe în ceea ce privește audiența conținutului original și cele mai populare seriale. Spre exemplu, “Ozark”, cel mai popular serial original, a avut vizualizări de 508 milioane de ore, mult sub “The Office” (952 milioane de ore).
Raportul celor de la Nielsen are și două limitări importante: a luat doar în calcul doar Statele Unite și numai vizionările făcute pe televizoare.