Industria de streaming are un nou challenger, care încearcă ceva nou și riscant: Conținut original de cel mult 10 minute, care poate fi văzut doar de pe smartphone.
Creația lui Jeffrey Katzenberg, unul din “marii” industriei americane de film, și a lui Meg Whitman, executiv din zona de tehnologie care face parte din consiliile de administrație de la Procter & Gamble și Dropbox, le propune oamenilor ceva nou, care nu s-a mai făcut până acum.
1 miliard de dolari au fost investiți deocamdată doar în producția de conținut și atragerea vedelor (Idris Elba, Jennifer Lopez și alții) pentru noua platformă care va fi disponibilă pentru 5 dolari pe lună (cu reclame) sau 8 dolari (fără reclame).
CITEȘTE ȘI Microsoft Edge devine principala amenințare pentru ChromeEpisoadele de pe Quibi nu au mai mult de 10 minute, dar promit să ofere calitatea pe care utilizatorii o așteaptă de la un conținut de calitate, cu actori adevărați.
O altă caracteristică proprie platformei vine din faptul că filmarea a fost realizată în așa fel încât să poată fi urmărită atât în mod landscape, ca orice film, cât și în mod portret, cu telefonul ținut pe verticală.
Pentru asta, Quibi transmite în paralel două stream-uri (unul orizontal, unul vertical). Asta înseamnă că se vor transfera mai multe date decât serviciile de streaming convenționale.
Quibi mai promite conținut care va integra într-un mod creativ unele din funcțiile smartphone-urilor - senzori, GPS etc. Rezoluția video maximă la momentul lansării este 1080p.
Pentru început, Quibi este disponibil în Statele Unite