Flagship-ul serviciilor de streaming deținute de Paramount Global se poate lăuda cu o creștere semnificativă în al doilea trimestru al anului, în vreme ce unii dintre concurenți au început să piardă clienți.
Paramount+ a câștigat în al doilea trimestru al anului 3,7 milioane de abonați. Cifra ar fi fost chiar mai mare, de 4,9 milioane de abonați, dacă serviciul nu ar fi pierdut 1,2 milioane de ruși, după retragerea din Rusia.
De la 39,6 milioane de abonați în trimestrul anterior, serviciul are acum 43,3 milioane de abonați.
CITEȘTE ȘI Marca TikTok Music a fost înregistrată în mai multe țăriȘeful companiei, Bob Bakish, spune că obiectivul Paramount+ este de a ajunge la 100 de milioane de abonați până la finele anului viitor.
Toate serviciile de streaming de sub umbrela Paramount Global (Paramount +, Pluto TV, Showtime, Noggin și BET+) au acum 63,7 milioane de abonați, după o creștere de 1,7 milioane de abonați, afectată de pierderea a 3,9 milioane de abonați din Rusia.
Veniturile Paramount+ din abonamente au crescut cu 74% de la an la an, ajungând acum la 830 de milioane de dolari. Veniturile totale, care includ și reclamele, au crescut cu 120%.