Netflix a concediat aproximativ 150 angajați pe fondul încetinirii creșterii veniturilor.
Marea majoritate a celor concediați sunt din SUA, cele mai mult poziții eliminate fiind în departamentele de creativitate, conform Deadline.
Netflix are aproximativ 11.000 de angajați la nivel global.
Deși oficialii companiei au admis abia recent că iau în calcul lansarea unei versiuni cu reclame, Netflix ar fi la doar câteva luni distanță de lansarea acesteia.
Conform unei comunicări interne, văzute de Times, Netflix vrea să lanseze o versiune a serviciului de streaming cu reclame până la sfârșitul anului, probabil în ultimul trimestru al acestuia.
Nu se cunoaște deocamdată cât va costa un viitor abonament Netflix cu reclame și ce va presupune acesta - unde vor fi plasate reclamele și dacă vor afecta negativ experiența abonaților.
Tot până la finele anului Netflix ar vrea să înceapă cruciada împotriva „password sharing-ului” și să taxeze suplimentar fiecare utilizator în plus al unui cont. Asta după ce, câtă vreme a contribuit la creșterea popularității, compania nu a avut o problemă cu acest lucru.
Toate aceste schimbări vin într-un moment în care Netflix a început să piardă abonați, pe fondul creșterii concurenței, dar a și prețurilor foarte mari pe care le practică serviciul de streaming.
După prima scăderea din ultimii zece ani a numărului de abonați, Netflix se așteaptă să mai piardă alte două milioane de abonați în al doilea trimestru al anului.