Platforma americană de streaming împrumută o nouă caracteristică a rețelelor sociale pentru a o folosi în scopul promovării filmelor și serialelor.
După Stories, format pe care l-a importat și-l folosește pentru preview-uri de câteva zeci de secunde, Netflix vizează acum formatul pe care l-a făcut celebru platforma socială cinezează, TikTok.
Compania americană testează un feed cu clipuri funny, decupate din cadrul filmelor și serialelor disponibile în cadrul platformei. Acestea sunt afișate full screen, într-un feed cu navigare verticală și cu butoane pentru engagement plasate în partea dreaptă a ecranului, la fel ca TikTok.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Facilitatea, care se numește Fast Laughs, la fel ca și Story-urile, are rolul de a ajuta utilizatorii să descopere conținut nou și să-i convingă pe aceștia să aleagă un titlu atunci când le este dificil să se hotărască.
În locul butoanelor caracteristice rețelelor sociale, Netflix aplică formatului împrumutat de la TikTok butoane care-i servesc propriilor scopuri, precum butonul pentru adăugarea unui titlu la propria listă de conținut care să fie urmărit ulterior.
Alte butoane integrate de Netflix în acest format sunt More, pentru accesarea unei liste cu titluri similare, Share, pentru a trimite link-ul către prieteni și un emoji care râde pentru reacții pozitive - reacții pe care, probabil, Netflix le va analiza pentru a vedea care clipuri performează mai bine.
Clipurile din feed-ul Fast Laughs nu au o lungime fixă, ci par să varieze între 15 și 45 de secunde, în funcție de relevanța scenei decupate.
Deocamdată, Fast Laughs este activă pentru un număr limitat de utilizatori de iPhone, sub forma unui test, înainte ca o decizie privind lansarea globală a acesteia să fie luată.