Abonații Netflix ar putea fi nevoiți pe viitor să suporte întreruperea binging-ului serialelor preferate de trailere care vor fi redate automat între episoade.
Netflix a început să testeze o nouă modalitate de promovare a conținutului, care se aseamănă într-o mare măsură cu reclamele YouTube: trailere care sunt redate automat între episoade.
Abordarea a creat deja revoltă în rândul abonaților, care nu apreciază să le fie întreruptă vizionarea de ceea ce aduce foarte mult cu o reclamă, fiind totuși vorba de un serviciu pentru care plătesc.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În ciuda faptului că reprezentanții Netflix au emis un comunicat prin care spun că este vorba doar de un test, care ar putea sau nu să ajungă la toți utilizatorii, un număr semnificativ de postări dezaprobatoare există deja pe rețelele sociale.
Percepția generală este că Netflix pare să fie din ce în ce mai agresiv când vine vorba de creșterea engagement-ului prin diverse metode care este clar de la bun început că vor trezi nemulțumirea unei părți semnificative a abonaților.
Recent, compania americană a început să redea automat trailere în categoriile de conținut ale aplicației de smart TV, o altă mutare care nu este văzută bine de o parte a utilizatorilor, dar care probabil crește engagement-ul.
Acest gen de schimbări, împreună cu o aparent inevitabilă creștere a prețurilor în Europa, ar putea fi startul erodării imaginii foarte bune pe care Netflix o are în prezent inclusiv în România.