Cea mai populară platformă de streaming pe bază de abonament, Netflix, renunță la pragul de două minute pe care l-a folosit pentru a bifa vizionarea unui film ori episod.
Netflix a anunțat că nu va mai calcula audiența în funcție de vizionările care trec de două minute, ci va face acest lucru pe baza numărului total de ore de vizionare pe care un titlu le cumulează.
În loc să spună, de exemplu, că un film are 1 milion de vizualizări dacă 1 milion de oameni au rămas atenți la acesta cel puțin două minute, Netflix va folosi un nou indicator, care va arăta mai clar popularitatea sau lipsa de succes a conținutului.
CITEȘTE ȘI Sindicatul angajaților de la Hollywood a ajuns la un acord cu patronatul pentru a evita o grevăPur și simplu, compania americană va urmări cât timp (raportat în ore) de redare cumulează un film ori serial, fără să se mai “încurce” cu numărul nu foarte relevant de vizualizări de două minute pe care-l folosea până acum.
Vechiul indicator avea o relevanță discutabilă, dacă nu putea fi chiar considerat înșelător. După vizualizări de două minute, puteau fi considerate drept mari succesuri și producții promovate intens, dar de care abonații rămâneau dezamăgiți ori nici nu se uitau până la final.
Numărul total de ore reflectă mai bine valoarea unei producții, atât pentru Netflix, cât și pentru abonați. Topurile vor deveni mai relevante, fără să mai conteze numărul de vizualizări.
Oficialii Netflix spun că trecerea la noul indicator se va face cândva anul acesta, promițând, totodată, mai multă transparență și mai multe informații privind audiența, care să ajute inclusiv companiile din industrie.
Netflix a ajuns la 214 milioane de abonați plătitori, după ce, în al treilea trimestru al anului a adăugat 4,4 milioane de noi abonați.