Din cauza amânării implementării măsurilor împotriva password sharing-ului, Netflix își va reduce cheltuielile anul acesta cu 300 de milioane de dolari.
Netflix va tăia 300 de milioane de dolari din bugetul de cheltuieli alocat inițial pentru acest an, susțin surse apropiate companiei și citate de The Wall Street Journal.
Motivul invocat este amânarea implementării măsurilor împotriva password sharing-ului - acestea erau plănuite pentru primul trimestru, însă, au fost amânate pentru al doilea trimestru al anului.
CITEȘTE ȘI Spotify a eliminat zeci de mii de melodii create de AI300 de milioane de dolari reprezintă doar o mică fracțiune din cheltuielile totale ale companiei americane, care, anul trecut, a avut cheltuieli operaționale de 26 de miliarde de dolari.
În ultimul an, Netflix și-a făcut un scop din creșterea veniturilor, principalele mutări în acest sens fiind lansarea unui plan cu reclame și taxarea suplimentară a password sharing-ului.
Ultima dintre acestea pare să fie o armă cu două tăișuri pentru cea mai mare platformă premium de streaming video. În Spania, una dintre cele câteva țări în care au fost deja implementate aceste măsuri, Netflix a pierdut în jur de 1 milion de abonați în primul trimestru al acestui an.
Puși în fața noii taxe, utilizatori își fac un scurt calcul, evaluând raportul conținut - preț, iar unii dintre aceștia se orientează către una sau mai multe dintre alternativele cu abonamente lunare mai ieftine.