Scumpirile abonamentelor la versiunile premium ale serviciilor de streaming împing oamenii către planurile cu reclame, mai ieftine, iar Netflix se va concentra și mai mult, pe viitor, pe aceasta.
Netflix spune că versiunea sa cu reclame are deja 15 milioane de abonați, asta chiar în condițiile în care este disponibilă doar în 12 țări.
Dar, în cele 12 țări în care există această opțiune, în jur de 30% dintre abonații noi aleg deja varianta cu reclame.
CITEȘTE ȘI The Killer, cel mai nou film al lui David Fincher, și Ultimul sezon din The Crown concurează pentru atenția abonaților Netflix în luna noiembrieToate aceste informații sunt făcute acum publice cu scopul de a atrage mai mulți cumpărători de publicitate.
În aceeași idee, compania anunță că pregătește noi formate de reclame pentru anul viitor. Printre acestea se va numără unul, numit „title sponsorships”, unde un brand va plăti pentru a-și asocia imaginea cu un anumit titlu original.
Acest tip de reclame va debuta anul viitor în legătură cu serialul de reality „Squid Game: The Challenge” și cu ultimul sezon din „The Crown”.
Din primul trimestru al anului viitor, Netflix va introduce și ceea ce compania numește „binge ad” - al patrulea episod consecutiv urmărit va fi fără reclame.
În fine, tot de anul viitor, companiile care-și fac publicitate pe Netflix vor putea afișa coduri QR în cadrul reclamelor.