Viitoarele versiuni cu reclame ale Netflix și Disney+ nu sunt doar despre atragerea abonaților. Lansarea acestora este și o cursă pentru banii din publicitate.
Sursele Variety susțin că Netflix se grăbește să-și lanseze versiunea cu reclame. Pentru a fi disponibilă înaintea celei pe care o va oferi Disney+, Netflix ar vrea să aibă lansarea pe 1 noiembrie.
Disney+ a anunțat deja că va lansa versiunea cu reclame pe 8 decembrie în Statele Unite. Aceasta va costa 8 dolari pe lună și se va numi Disney+ Basic. 8 dolari pe lună costa versiunea Premium înainte de scumpire.
CITEȘTE ȘI Netflix pare să plănuiască dezvoltarea unui serviciu de cloud gamingConform acelorași surse, la 1 noiembrie, versiunea Netflix cu reclame ar urma să fie lansată simultan în Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Franța și Germania.
Netflix ar fi cerut firmelor de publicitate să înceapă licitațiile pentru reclamele pe viitorul serviciu de la 65 de dolari pe mia de afișării, ceea ce este mult peste CPM-ul practicat în această industrie, de sub 20 de dolari.
De asemena, Netflix ar vrea de la agențiile de publicitate un angajament pentru cheltuirea a cel puțin 10 milioane de dolari pe an. Ultima data pentru cumpărarea reclamelor ar fi 30 septembrie.
Compania americană se așteaptă să aibă în jur de 500.000 de clienți până la finele acestui an, susțin aceleași surse.
Netflix nu ar fi luat până acum o decizie finală privind prețul planurilor cu reclame, însă, se speculează că acesta va fi undeva între 7 și 9 dolari. Reclamele vor fi afișate la începutul filmelor. În cazul serialelor, vor fi 4 minute de reclame pe oră.