Cei mici ar putea fi scutiți de publicitate în cadrul viitoarei versiuni a Netflix cu reclame, care ar urma să fie lansată anul viitor.
Netflix le-ar fi transmis partenerilor că nu va afișa reclame în cadrul conținutului pentru copii, susțin sursele citate de Bloomberg. Aceasta va fi singura excepție permanentă de la noul model de business.
Targetarea cu reclame a copiilor este considerată exploatativă. YouTube, de exemplu, a trebuit să plătească 170 de milioane de dolari pentru încălcarea intimității celor mici, după ce i-a targetat pe aceștia cu reclame digitale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe piața serviciilor de streaming, Netflix urmează decizia pe care și Disney+ a anunțat-o în urmă cu câteva luni. În mai, Disney+ a anunțat că nu le va afișa reclame celor mici. Netflix încă nu a confirmat această informație.
Doar pentru o perioadă limitată de timp, se pare că va fi scutit de reclame și conținutul original. Asta pentru că unii dintre producători sunt îngrijorați că „reclamele le vor ruina” creațiile cu buget mare.
Netflix urmează să-și lanseze versiunea cu reclame anul viitor. Aceasta ar urma să fie mai ieftină decât versiunea actuală, însă, din câte se pare, vor exista și alte limitări. De exemplu, este posibil ca aceasta să nu ofere opțiunea descărcării conținutului pentru vizionare offline.