Netflix ar putea cheltui pe conținut anul acesta cu jumătate mai mult decât estimase inițial

Netflix ar putea cheltui pe conținut anul acesta cu jumătate mai mult decât estimase inițial
scris 9 iul 2018

12 sau chiar 13 miliarde de dolari ar putea reprezenta cheltuielile cu conținutul pentru Netflix anul acesta, în loc de 8 miliarde cât estimase la început compania americană.

Conform datelor obținute de publicația americană The Economist și care încă nu au fost confirmate oficial, Netflix va cheltui anul acesta între  12 și 13 miliarde de dolari pe conținut original.

Urmărește-ne și pe Google News

Asta înseamnă că cheltuielile totale pentru 2018 ar urma să fie cu aproximativ 50% mai mari decât cele 8 miliarde pe care Netflix anunțase în octombrie 2017 că le va investi în conținut anul acesta.

Netflix a ajuns să investească în conținut mult mai mult decât studiourile clasice. Spre comparație, HBO a investit anul trecut 2,5 miliarde de dolari în conținut, iar CBS a cheltuit în aceeași perioadă și în același scop 4 miliarde de dolari.

Angajații Fiat, nemulțumiți de posibilul transfer al lui Ronaldo la Juventus CITEȘTE ȘI Angajații Fiat, nemulțumiți de posibilul transfer al lui Ronaldo la Juventus

Sumele foarte mari investite le permit celor de la Netflix să și producă mult mai mult decât concurența. Netflix ar putea lansa anul acesta nu mai puțin de 82 de filme originale.

Spre comparație, Disney lansează anul acesta 10 filme, iar Warner Brothers va ajunge în 2018 la 23 de filme produse.

Conform analiștilor, Netflix va continua trendul investițiilor masive în conținut și în următorii ani. Goldman Sachs estimează că până în 2022 Netflix va ajunge să cheltuiască anual 22,5 miliarde de dolari pe conținut.

Cu 7,4 milioane de abonați noi atrași în primul trimestru al acestui an, Netflix a ajuns la 125 de milioane de abonați în întreaga lume. Un calcul aproximativ arată că, la un abonament mediu de 10 dolari pe lună, Netflix ar câștiga anual 15 miliarde de dolari din abonamente.

Netflix este evaluată în prezent la 170 de miliarde de dolari, depășind anul acesta pentru prima oară Disney ca valoare de piață.

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
investitii