Creșterea masivă a numărului de abonați din ultimul trimestru a antrenat o creștere a prețului acțiunilor Netflix care au dus valoarea de piață a companiei la peste 100 de miliarde de dolari.
Ultimul trimestru din 2017 a fost și cel mai bun pentru Netflix, compania americană atrăgând 8,33 de milioane de abonați noi. Cea mai mare parte a acestora, 6,26 de milioane, vin din afara Statelor Unite.
Sfârșitul lui 2017 găsește Netflix cu 117,6 milioane de abonați în toată lumea.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Ca urmare a creșterii spectaculoase a numărului de abonați, care este cel mai bun indicator pentru performanța serviciului de streaming, valoarea acțiunilor Netflix a crescut cu 3,23% imediat după anunțul oficial, ajungând la un preț de 227,58 de dolari.
În tranzacțiile ce au urmat închiderii piețelor, acțiunile Netflix au crescut cu 8,31%, urcând prețul acestora la 246,5 dolari.
Cei de la Netflix se așteaptă ca perioada bună a companiei să continue, iar în trimestrul următor estimează că va atrage 6,35 de milioane de abonați noi, aproximativ 5 milioane dintre aceștia urmând să fie din afara Statelor Unite.
În 2018, Netflix va continua să producă conținut propriu, direcție în care vor fi investite 7-8 miliarde de dolari. Compania a pierdut 39 de milioane de dolari în 2017 prin nedifuzarea anumitor producții proprii.
Și bugetul de marketing va înregistra o creștere spectaculoasă, de peste 50%. Dacă în 2017 Netflix a avut un buget de marketing de 1,3 miliarde de dolari, în 2018 acesta va fi de 2 miliarde de dolari.