După Statele Unite, ByteDance a înregistrat brandul TikTok Music și în alte țări, semn nu doar că se pregătește lansarea unui serviciu TikTok muzical, ci și că se lucrează deja la extinderea disponibilității acestuia.
În urmă cu doar câteva zile, apăreau primele informații conform cărora rețeaua socială TikTok se pregătește să găzduiască un serviciu de streaming muzical, după ce proprietarul, compania chineză ByteDance, a înregistrat în Statele Unite marca TikTok Music.
Între timp, aceeași marcă a fost deja înregistrată în alte câteva țări - Australia, Marea Britanie, Singapore, Noua Zeelandă, Mexic, Malaezia și Costa Rica.
CITEȘTE ȘI HBO Max și Discovery+ se vor uni într-o singură platformă de streamingToate aceste mărci înregistrate sunt însoțite de aceeași descriere ca brevetul obținut în Statele Unite și descriu un serviciu care va livra muzică prin streaming, care va suporta liste de melodii, va oferi funcții de socializare pe marginea muzicii și chiar o funcție de karaoke.
ByteDance deține deja un serviciu muzical, numit Resso, care oferă funcțiile menționate în descrierea noii mărci și care dispune de un sistem de derulare pe verticală, similar celui de la TikTok.
Resso, însă, este disponibil doar în câteva țări - India, Indonezia și Brazilia. Mutarea serviciului sub brandul TikTok ar putea contribui la o lansare globală a acestuia.
TikTok are deja experiență în domeniul muzicii, plătind drepturi pentru ca utilizatorii să poată să adauge diverse melodii la clipurile pe care le postează în cadrul rețelei. Conform unei estimări Goldman Sachs, TikTok a plătit anul trecut 179 de milioane pentru drepturi de difuzare.