Spotify și FC Barcelona au semnat un contract de sponsorizare de mai multe sute de milioane de dolari, în urma căruia, printre altele, bradul companiei suedeze va face parte din numele stadionului.
Camp Nou, legendarul stadion al clubului FC Barcelona, se va numi Spotify Camp Nou, în urma unui contract de sponsorizare tocmai semnat de cele două părți.
Înțelegerea mai trebuie aprobată și de adunarea extraordinară a membrilor delegați ai clubului, ce va avea loc pe 3 aprilie, însă, aceasta este considerată doar o formalitate.
CITEȘTE ȘI Netflix începe scumpirile în EuropaÎncepând cu sezonul 2022-2023, brandul Spotify va putea fi văzut și pe tricourile echipelor de fotbal masculine și feminine ale clubului catalan.
Spotify va cumpăra și spațiu publicitar digital pe panourile din jurul terenului. Compania va afișa mesaje publicitare care, pe televizor, vor diferi în funcție de regiune - un mesaj va fi afișat în Europa, altul în Asia și așa mai departe.
Spotify va plăti peste 75 de milioane de dolari pe an pentru contractul care se întinde pe patru ani și are o valoare totală de 310 milioane de dolari.