În aproape 16 luni, serviciul de streaming al celor de la Disney a atins primul mare prag: 100 de milioane de utilizatori.
Anunțul, făcut în ședința consiliului de administrație de marți, vine la puțin peste două luni de la anunțul anterior - pe 2 ianuarie, Disney+ avea 94 de milioane de abonați. Din ianuarie până acum, serviciul a atras peste 6 milioane de noi abonați, care l-au ajutat să atingă pragul de 100 de milioane de abonați.
Compania vorbești în termeni laudativi de propriul serviciul de streaming, pe care-l numește deja “un succes enorm, care ne inspiră să fim mai ambițioși și să investim și mai mult în conținut de calitate”.
Laudele vin, cumva, pe bună dreptate. Cei 100 de milioane de abonați de până acum au depășit orice așteptări. Inițial, Disney își propusese ca până în 2024 să aibă undeva între 60 și 90 de milioane de abonați.
Nu doar că Disney și-a depășit obiectivul cu trei ani mai devreme, dar a făcut-o și în condițiile unei disponibilități limitate, pe teritoriul unui număr mic de țări.
Disney promite acum peste 100 de titluri originale noi pe an, incluzând aici conținut sub umbrela Disney Animation, Disney Live Action, Marvel, Star Wars și National Geographic.
Și targetul companiei s-a schimbat acum. Până în 2024, Disney vrea să ajungă la 300 - 350 de milioane de abonați.
Disney are acum deja aproape jumătate din numărul de abonații Netflix, care în ianuarie anunța că a ajuns la 200 de milioane de abonați.
CITEȘTE ȘI Cum pot antreprenorii să își salveze firmele chiar de la falimentAceasta a fost ultima ședință de consiliu prezidată de Bob Iger, care se ve retrage de la conducerea Disney la finele anului.