După un trimestru modest, Disney+ pare să fi revenit la forma bună pe care a arătat-o încă din momentul lansării și crește peste așteptările analiștilor.
În al treilea trimestru fiscal al anului, Disney+ a atras peste 12 milioane de clienți noi, asta chiar fără să realizeze o extindere a disponibilității, ci doar din cele câteva piețe în care era disponibil și până acum.
Serviciul de streaming al Disney are acum 116 milioane de abonați, asta în ciuda faptului că investitorii se așteptau ca, în acest trimestru, să se oprească în jurul a 114,5 milioane de abonați.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Și mai impresionantă este comparația cu aceeași perioadă a anului trecut, creșterea în acest caz fiind de peste 100%.
Noua performanță vine după un trimestru considerat slab, în comparație cu cele dinainte. În al doilea trimestru fiscal, Disney+ ajungea la 103,6 milioane de abonați, asta deși analiștii se așteptau atunci să ajungă la 109,3 milioane de abonați.
Serviciile pentru utilizatori finali ale Disney și-au crescut veniturile cu 57% în această perioadă, reducându-și pierderile operaționale de la 0,6 miliarde de dolari la 0,3 miliarde de dolari.
Disney+ este unul din serviciile companiei cu cele mai mari pierderi, asta din cauza investițiilor masive în conținut. Aceste pierderi sunt atenuate semnificativ de creșterea numărului de abonați și succesul serviciului Premier Access, care oferă utilizatorilor, pentru o plată suplimentară, acces la anumite filme încă din momentul în care acestea ajung în cinematografe.
Per ansamblu, Disney a avut venituri de 17,02 miliarde de dolari în ultimul trimestru, peste cele 16,76 miliarde de dolari la care se așteptau analiștii.