Toate cele trei servicii de streaming deținute de Disney, Hulu, ESPN+ și Disney+, însumează acum mai mulți abonați decât are Netflix, aflat în scădere deja de două trimestre. În ultima lună a anului, va fi lansată versiunea cu reclame a Disney+.
Disney+ a câștigat în ultimul trimestru 14,5 de milioane de abonați, majoritatea din afara Statelor Unite. Serviciul de streaming are acum 152,1 de milioane de abonați.
Celelalte două servicii de streaming deținute de Disney, Hulu și ESPN+ au ajuns la 46,2 respectiv 22,8 de milioane de abonați.
CITEȘTE ȘI Paramount+ are peste 43 de milioane de abonațiAsta înseamnă că toate cele trei servicii de streaming deținute de Disney au împreună 221,1 de milioane de abonați, depășind Netflix, care are 220,7 de milioane de abonați.
Disney și-a redus așteptările pentru 2024. Compania se așteaptă acum ca peste doi ani să ajungă la 215 de milioane de abonați, în loc de 245 de milioane de abonați cum estima anterior.
Compania a anunțat și că își va lansa versiunea cu reclame pe 8 decembrie în Statele Unite, unde un abonament va costa 8 dolari pe lună. Netflix va lansa și el o versiune cu reclame anul viitor.
Tot în decembrie și tot în Statele Unite, versiunea fără reclame a Disney+ se va scumpi cu 3 dolari și va costa 11 dolari în loc de 8 dolari.