Șeful Disney Bob Iger a anunțat că filmele și serialele Hulu vor fi disponibile pe Disney+, pentru a crea ceea ce acesta numește “one-app experience”.
Disney vrea să aducă într-un singur loc tot conținutul video al companiei (exceptând sportul), dar să păstreze în același timp produsele actuale ca opțiuni de sine stătătoare.
Astfel, Disney+ va încorpora conținutul Hulu. Acest pas este anunțat pentru Statele Unite până la finele anului și nu se știe dacă și când va fi făcut același lucru și în celelalte țări.
CITEȘTE ȘI Paramount+ ajunge la 60 de milioane de abonați„Este un progres logic” spune Iger, care nu face niciun secret din faptul că are în vedere „potențialul de advertising” al versiunii cu reclame în condițiile unei cantități mai mari de conținut.
Practic, Disney aduce tot conținutul video la un loc pentru a încerca să atragă și să vândă mai mult publicitate. Hulu are de mulți ani o versiune cu reclame, însă, Disney+ plus a lansat una abia anul trecut.
Disney deține 66% din Hulu, iar Comcast are restul companiei.
Disney+ a pierdut 4 milioane de abonați în primul trimestru al anului, după scumpirile din ultima vreme, însă Iger spune că scumpirile nu au nicio legătură cu pierderea abonaților.
Șeful companiei nu exclude alte scumpiri ale versiunii fără reclame a Disney+, acesta fiind de părere că piața de streaming oferă o anumită „elasticitate a prețului”, permițând platformelor să modifice prețurile pentru a împinge utilizatorii către versiunile cu reclame.
În ultimul trimestru, Disney a avut venituri de 12,82 de miliarde de dolari, cu 13% mai mari decât în urmă cu un an.