Încercând să-și consolideze oferta de conținut video și să elimine redundanțele, Apple ar urma să lanseze anul acesta un nou design pentru aplicația TV.
Apple TV ar urma să primească un update important în ultima lună a acestui an, scrie Bloomberg, citând surse anonime din apropierea companiei.
Aplicația va trece la un meniu lateral, plasat în partea stângă a ecranului, de unde pot fi accesate principalele categorii de conținut.
CITEȘTE ȘI Spotify lansează un magazin de obiecte promoționaleSchimbarea va face ca Apple TV să arate și să funcționeze mai mult ca Netflix și majoritatea celorlalte aplicații ale serviciilor de streaming.
În același timp, pentru că Apple TV deja oferă funcții de cumpărare respectiv închiriere a conținutului video, acestea vor fi eliminate din aplicațiile iTunes și Movies and TV Shows.
Apple a crescut în ultimii ani investițiile în conținutul video original și, spre deosebire de celelalte servicii de streaming, preferă să lanseze producții mai puține, dar mai bine făcute.
Weekend-ul trecut, în cinematografe a intrat „Killers of the Flower Moon”, al lui Martin Scorsese, film în care Apple ar fi investit peste 200 de milioane de dolari și care va intra pe TV+ la câteva luni după debutul cinematografic.