Directorul Poștei Române, Valentin Ștefan a declarat, în emisiunea Talk News de la Profit News TV, că aproape jumătate din POS-urile Poștei Române nu sunt folosite, deși ele sunt în aproape în fiecare oficiu poștal, și că ”pur și simplu, angajatul companiei spune că nu are POS, din diferite motive”. El a menționat că jumătatea plină a paharului este că Poșta Română are clienți, 8 milioane de clienți unici în fiecare lună, iar jumătatea goală ne spune că infrastructura de hardware și software trebuie îmbunătățită, la fel și cultura organizațională a companiei.
Directorul Poștei Române a fost întrebat despre coada de la ghișee, care încă se mai păstrează în oficiile poștale.
Valentin Ștefan a arătat că ”jumătatea plină este că Poșta Română are clienți, vorbim de 8 milioane de clienți unici în fiecare lună, iar jumătatea goală ne spune că infrastructura de hardware trebuie îmbunătățită, de software, și la fel și cultura organizațională a companiei”.
Despre productivitatea companiei, Valentin Ștefan a arătat că acest lucru înseamnă, de exemplu, să folosești POS-ul.
”Aproape jumătate din POS-urile Poștei Române nu sunt folosite, deși avem aproape în fiecare oficiu poștal POS. Este o problemă de atitudine, pur și simplu, angajatul companiei spune că nu are POS, din diferite motive. Dacă îl folosește sau nu, salariul este același nu se aplică nicio pedeapsă, este o pocedură nouă pe care trebuie să o învețe”, a afirmat Ștefan.
Șeful Poștei Române a mai precizat că despre acest aspect știu ei. dar clientul nu știe și are impresia că Poșta Română nu are POS-uri.
”Asta este o problemă de atitudine, îl înțeleg și pe angajat, pentru că 10 sau 20 de ani nimeni nu l-a întrebat de ce nu folosește POS-ul”, a mai spus Valentin Ștefan.