Startup-ul spaniol Glovo, operatorul platformei omonime de livrări rapide la domiciliu, care a intrat în România în mai 2018, operațiune anunțată în premieră de Profit.ro, se pregătește să își lanseze operațiunile în Bulgaria.
Compania vrea să angajeze directori pentru departamentele de vânzări, financiar și de marketing pentru o echipă locală ce va avea sediul la Sofia.
Bulgaria ar fi a șasea piață din Europa de Sud-Est pentru Glovo, după Croația, România, Serbia, Ucraina și Republica Moldova.
CITEȘTE ȘI Orașul ceh Kijov lansează o monedă specială covid-19, ”corrent”, cu scopul de a stimula economia localăStartup-ul spaniol a devenit recent “unicorn” - companie privată evaluată la cel puțin 1 miliard de dolari.
Compania operează în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad și Ploiești.
Internațional, Glovo este prezentă în peste 650 din orașe din 22 de țări, având aproximativ 50.000 de curieri activi și circa 50.000 de parteneri asociați.
Compania se află într-un proces de consolidare a operațiunilor, prin care vizează retragerea de pe unele piețe secundare și concentrarea pe regiunile-cheie, în Europa de Sud-Vest și EMEA.
În cadrul strategiei, Glovo s-a retras, la începutul anului trecut, din Turcia, Egipt, Uruguay și Puerto Rico, iar în toamnă a vândut operațiunile din America Latină către rivalul Delivery Hero, proprietarul Food Panda, într-o tranzacție evaluată până la 230 milioane de euro.