Deloitte a deschis un centru de inteligență cibernetică în Ungaria, care va deservi și România

Deloitte a deschis un centru de inteligență cibernetică în Ungaria, care va deservi și România
Profit.ro
Profit.ro
scris 30 aug 2017

Deloitte a anunțat miercuri că a deschis Centrul de Inteligență Cibernetică în Ungaria, ce va oferi servicii în 18 țări din cadrul Europei Centrale și de Est, inclusiv în România.

”Acest nou centru este înființat pe fondul creșterii amenințărilor cibernetice, în cadrul unei culturi cibernetice care evoluează mai repede decât securitatea cibernetică. Centrul de Inteligență Cibernetică este localizat în Ungaria și oferă sprijin clienților din toate industriile, cu o atenție deosebită asupra industriei de servicii financiare, expusă mai mult riscurilor din prezent”, arată un comunicat.

Urmărește-ne și pe Google News

Noul Centru de Inteligență Cibernetică este anunțat în timpul întâlnirii Deloitte Community of Practice 2017, ce se desfășoară în București, în intervalul 30 august – 1 septembrie, întâlnire ce reunește aproximativ o sută de practicieni din firmele membre Deloitte, regiunea EMEA, scrie News.ro

Senatorul Florin Cîțu (PNL) susține că PSD pregătește pentru 2018 o nouă taxă pentru sectorul financiar-bancar și atacuri împotriva supermarketurilor și a companiilor CITEȘTE ȘI Senatorul Florin Cîțu (PNL) susține că PSD pregătește pentru 2018 o nouă taxă pentru sectorul financiar-bancar și atacuri împotriva supermarketurilor și a companiilor

“România a oferit mereu experți deosebit de competenți în securitate cibernetică, ce au dobândit recunoaștere internațională, iar eu sunt extrem de încântat de faptul că biroul nostru este parte esențială a acestei comunități”, spune Andrei Ionescu, reprezentant al Deloitte Romania, ce conduce practica de securitate cibernetică.

Rețeaua globală a Centrelor de Inteligență Cibernetică, care numără peste 50.000 de specialiști, operează pentru a oferi soluții de securitate pe deplin adaptabile clienților, inclusiv servicii de monitorizare avansată a evenimentelor de securitate, analiza riscurilor și amenințărilor, managementul riscurilor și amenințărilor, precum și planuri răspuns la incidente cibernetice pentru afacerile din regiune.

Portofoliul de servicii include zece linii de servicii, de la prevenția și detectarea atacurilor cibernetice, la reacții în caz de atacuri cibernetice și managementul incidentului.

viewscnt
Afla mai multe despre
deloitte
centru de inteligenta cibernetica