Black Friday, eveniment organizat de eMAG pe 24 noiembrie în Bulgaria și Ungaria, a adus peste 3,5 milioane de vizite pe site-urile eMAG.bg și eMAG.h, unde au fost comandate aproximativ 500.000 de produse, în valoare totală echivalentă de peste 162 de milioane de lei.
Similar tendinței din România, clienții au preferat să facă preponderent mobile shopping și comenzi cu valoare mai mare decât în anii precedenți. Peste 93.000 de produse au fost selectate din oferta partenerilor eMAG Markerplace.
„eMAG a ajuns cel mai mare business de comerț online în Ungaria. Conform datelor SimilarWeb visits report eMAG.hu este playerul online numărul 1 în ultimele 6 luni”, afirmă Cătălin Diț, Country Manager eMAG Ungaria.
„Principala tendință din Bulgaria de anul acesta este mobile shopping-ul. Clienții sunt mai informați și folosesc preponderent smartphone-ul pentru a accesa și cumpăra produse online. Este pentru prima dată când vizitele de pe dispozitivele mobile au depășit procentul de 60% din traficul de Black Friday pe site-ul eMAG.bg”, a arătat și Stefana Zdravkovа, Country Manager eMAG.bg.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu, cu o participație sub 23%.