Vânzările gigantului Alibaba au atins 10 miliarde de dolari în prima oră a Zilei Celibatarilor

Vânzările gigantului Alibaba au atins 10 miliarde de dolari în prima oră a Zilei Celibatarilor
scris 11 nov 2018

Vânzările gigantului de comerț online Alibaba au atins 69 de miliarde de yuani (9,92 miliarde dolari) în prima oară a Zilei Celibatarilor, în creștere cu 21% față de evenimentul de anul trecut, transmite Reuters.

Ziua Celibatarilor este cel mai important eveniment din comerțul online la nivel mondial, iar anul trecut Alibaba a realizat în ziua respectivă vânzări de 168 de miliarde de yuani (24,15 miliarde de dolari), arată news.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Un număr disproporționat de mare de vânzări au loc în primele minute ale evenimentului care se desfășoară pe parcursul a 24 de ore, când sunt înregistrate tranzacții pentru produse aflate în așteptare.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Rețeaua de magazine 1 Minute, parte a grupului francez Lagardère Travel Retail, a intrat în Pasajul de la Universitate CITEȘTE ȘI Rețeaua de magazine 1 Minute, parte a grupului francez Lagardère Travel Retail, a intrat în Pasajul de la Universitate

Alibaba marchează evenimentul anual cu o gală, la care în acest an a participat cântăreața Mariah Carey, o japoneză care a impersonat-o pe Beyonce și un spectacol al Cirque du Soleil care a avut ca temă cumpărăturile de pantofi.

Acesta a fost ultimul eveniment de Ziua Celibatarilor organizat de Alibaba sub conducerea fondatorului și președintelui Jack Ma. Actualul director general Daniel Zhang va prelua funcția de președinte anul viitor, a anunțat compania în septembrie.

Cu toate că vânzările Alibaba continuă să crească, acțiunile companiei au scăzut cu 16% în acest an, din cauza incertitudinilor legate de tensiunile comerciale dintre China și Statele Unite.

FOTO Unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Rusia, un hard-discounter care promite prețuri cu 20% mai mici, intră în România CITEȘTE ȘI FOTO Unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Rusia, un hard-discounter care promite prețuri cu 20% mai mici, intră în România

La începutul lunii noiembrie, Alibaba a revizuit în scădere estimările referitoare la veniturile din acest an, avertizând că vânzările de produse scumpe vor fi afectate. Pentru a compensa, Alibaba va încasa venituri mai mici de la platformele sale, pe termen scurt, pentru a păstra brandurile și cumpărătorii noi.

În acest an, la Ziua Celibatarilor s-au înscris 180.000 de branduri, iar duminică, la ora locală 10 a.m. vânzările  se apropiau de 20 de miliarde de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
retail. magazine