Un șofer al unuia dintre emblematicele taxiuri negre din Londra l-a ajutat pe directorul general al Comcast, Brian Roberts, să ia decizia ofertei de 31 de miliarde de dolari pentru gigantul media britanic Sky, relatează MarketWatch.
În timpul unei călătorii recente la Londra, Roberts s-a urcat într-un taxi împreună cu un coleg și au vorbit cu șoferul despre ofertele din partea Sky și compania rivală Virgin Media, a spus Roberts în această săptămână, scrie News.ro.
Șeful Comcast a indicat că șoferul de taxi i-a învățat destul de multe pe cei doi directori.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Șoferul știa incredibil de multe lucruri despre diferențele dintre serviciile oferite Virgin și Sky...Am aflat foarte multe lucruri”, a dezvăluit Roberts.
Șoferul i-a dus pe cei doi la un mall din Westfield, unde un angajat al Sky le-a demonstrat cum funcționează dispozitivul set-top box conectat la Internet al companiei, a relatat Wall Dtreet Journal.
”Când am mers la magazinul Sky, am petrecut acolo cel puțin o oră folosind fiecare funcție și comparând-o cu a noastră. Am fost teribil de impresionați”, a spus Roberts, citat de Reuters.
Directorul Comcast a arătat că acea călătorie la Londra i-a confirmat instinctul că achiziția Sky poate contribui la transformarea celui mai mare operator de servicii prin cablu din Statele Unite într-un jucător internațional.
Comcast a anunțat marți că intenționează să ofere 31 de miliarde de dolari pentru preluarea Sky, o sumă mai mare decât cea propusă de compania 21st Century Fox pentru participația de 61% la Sky pe care nu o deține încă.
La sfârșitul anului trecut, Disney convenise să cumpere o mare parte din activele Fox, inclusiv participația la Sky, pentru peste 52 de miliarde de dolari. Sky fusese văzută ca un activ deosebit de atractiv în pachetul respectiv, o cale prin care Disney să își poată dezvolta prezența internațională.
Aceesta este și motivul interesului arătat de directorul general al Comcast, Brian Roberts. El a afirmat marți că apreciază poziția neobișnuită deținută de Sky, de operator de telecomunicații, oferind servicii TV, de Internet și wireless în Europa, și de companie media care transmite propriile canale și produce programe originale de sport, divertisment și știri.
Sky are aproximativ 23 de milioane de clienți în Marea Britanie, Irlanda, Germania, Austria și Italia.