TUI TravelCenter, rețeaua de agenții de turism a Grupului Eurolines, a încheiat primul semestru al anului cu o creștere de 52% a vânzărilor de produse turistice, comparativ cu perioada similară a anului trecut.
De asemenea, vânzările totale, respectiv cele de pachete turistice, servicii de transport rutier și/sau aerian ale lanțului de agenții TUI TravelCenter și Eurolines au depășit 53 milioane de euro în S1 2017, un plus de 32% față de S1 2016.
"Creșterile TUI TravelCenter din primul semestru al anului 2017 depășesc cu mult evoluția pieței și ne confirmă faptul că turiștii români pun un accent deosebit pe siguranță și încredere atunci când achizițonează servicii turistice. O parte semnificativă a vânzărilor se referă la charterele organizate de NOVA Travel, touroperatorul Grupului Eurolines, în parteneriat cu reprezentanții TUI din Turcia, Spania și Grecia", declară Dragoș Anastasiu, președințele Eurolines Group România.
CITEȘTE ȘI Fără o infrastructură adecvată până pe litoral, mii de românii din vestul țării aleg să își petreacă vacanța la ștrandurile din UngariaDatele companiei mai arată că bugetul mediu de vacanță pentru destinațiile interne a crescut ușor în acest an, până la aproximativ 350 euro/persoană/sejur, iar acest lucru se datorează creșterii calității serviciilor la nivel național. Pentru destinațiile externe, bugetul de vacanță s-a menținut acest an la nivelul mediu de 550 euro /persoană/sejur.
Litoralul, Delta Dunării, stațiunile balneoclimaterice și cele montane sunt cele mai căutate destinații interne, iar Grecia, Spania și Turcia destinațiile externe preferate de români în acest an.
Destinațiile exotice și croazierele au început să fie căutate de către turiștii români, bugetul mediu alocat fiind de 900-1.000 euro/pesoană /sejur. O creștere de peste 15% față de anul trecut s-a înregistrat pentru destinații precum Republica Dominicană, Thailanda, Maldive, Mexic și Bali.