Românii care merg în străinătate de Revelion vor la plajă

Românii care merg în străinătate de Revelion vor la plajă
scris 20 dec 2019

Turiștii români care vor să petreacă Revelionul în afara țării aleg din ce în ce mai mult destinațiile calde precum Maldive, Thailanda, Zanzibar, Dubai, Republica Dominicană, Mexic sau Egipt. Cea mai scumpă vacanță pentru Revelionul din acest an vândută într-o agenție Dertour din România a fost pentru trei adulți și trei copii, care pentru două camere în Maldive și bilete de avion au plătit aproape 40.000 de euro. Cel mai scump pachet de Revelion în România a costat aproape 2.000 de euro.

Cei trei adulți și trei copii care merg în Maldive vor petrece un sejur de opt nopți la hotelul Dusit Thani Maldive, în două camere water pool villa (o căsuță pe apă), cu zbor inclus. Resortul este localizat pe insula Mudhdhoo Island în Baa Atoll, înconjurată de o barieră de corali. Clienții au asigurată masa în regim de demipensiune, mic dejun și cină, cu cina festivă de Revelion inclusă.

Urmărește-ne și pe Google News

Cea mai scumpă vacanță de Crăciun, dar care acoperă și Revelionul, vândută într-o agenție Dertour din România este în Australia, pentru o persoană, în valoare de 10.130 euro. Turistul român va face, în perioada  24 decembrie - 10 ianuarie, un circuit pe teritoriul Australiei, în orașe precum Melbourne, Sidney, Brisbane, Goold Coast, cu cazări cu mic dejun.

Cel mai scump Revelion vândut pentru o destinație din România este un apartament la hotelul Alpin din Poiana Brașov închiriat de un cuplu, care a costat în jur de 2.000 de euro pentru cinci nopți, cu mic dejun și cină, iar cel mai scump pachet de Crăciun presupune patru nopți cu demipensiune la hotel Teleferic din Poiana Brașov, tot pentru un cuplu, și a costat 1.300 de euro.

Pentru Revelionul 2020, ca și pentru Crăciun, principalele destinații externe vândute în agențiile Dertour au fost Maldive, Thailanda, Zanzibar, Dubai, Republica Dominicană, Mexic, Egipt și Austria. Principalele destinații interne alese pentru sărbătorile de iarnă sunt Bucovina, Maramureș, Băile Felix și Valea Prahovei.

Din totalul pachetelor vândute pentru sărbătorile de iarnă, cele mai multe (aproximativ 60% din total) au fost pentru Revelion. Pentru destinațiile externe, prețul mediu al unui pachet a fost de circa 1.000 de euro de persoană în perioada Crăciunului și 1.400 euro pentru Revelion, iar pentru cele interne - 1.500 de lei pentru sărbătorile de Crăciun și 2.500 lei pentru Revelion.

Dertour intră în România promițând tarife mici și vine cu chartere proprii pentru destinațiile clasice de vară CITEȘTE ȘI Dertour intră în România promițând tarife mici și vine cu chartere proprii pentru destinațiile clasice de vară

"Turiștii care nu s-au hotărât până acum unde să plece de Revelion sau de Crăciun pot prinde o ofertă last minute, unde tarifele sunt mai mici cu 10-25% față de cele normale. Astfel de pachete pot fi cumpărate pentru resortul Green Village din Delta Dunării, pentru Covasna sau o serie de destinații externe", a declarat Cosmin Marinof, Directorul General al Travel Brands, compania care deține agențiile Dertour din România.

El spune că, în ultimii ani, se constată o schimbare în comportamentul turistului care solicită pachete de Crăciun: se caută locații/destinații care oferă, pe lângă serviciile tradiționale de masă, diverse activități. "Este o trecere de la clasicele sejururi al căror scop era exclusiv culinar spre cele cu conținut dinamic. Din ce în ce mai mulți clienți ies din sfera familială de Crăciun și caută o escapadă", a afirmat Cosmin Marinof.

În toamnă, DER Touristik Group, parte a grupului german REWE, a finalizat tranzacția prin care preia toate activitățile de turism - turoperare, retail, business travel și incoming - ale grupului Eurolines România, cel mai mare din turismul românesc după cifra de afaceri, deținut de Dragoș Anastasiu.

Dertour este un brand al grupul DER Touristik Group, unul dintre liderii industriei de turism din Germania.  Are sediul în Köln, peste 130 de companii și a generat un venit total de 6,7 miliarde de euro în 2018. Are o echipa de 10.900 de persoane în 16 țări europene.

Rețeaua numără aproximativ 2800 de agenții de turism - incluzând liderul de piață din Germania DER Reisebüro - și vânzări online. DER Touristik Group încorporează cinci branduri hoteliere, un furnizor de servicii de călătorie, o companie aeriană și DMC cu 61 de birouri în 26 de locații. 

viewscnt
Afla mai multe despre
dertour
vacante
romani
revelion
craciun