Turoperatorul Paralela 45 reia progresiv activitatea, începând din 15 mai, cu un număr mărit de consultanți, pentru vânzare online în special, dar și offline, în agențiile din principalele orașe.
Cu încasări reduse în ultimele două luni, agenția, pe fondul pandemiei de coronavirus, a extins termenele scadente precizate în contractele încheiate pentru vacanțele care au încă plecări incerte, cu până la 21 de zile înainte de plecare, în speranța că astfel își va păstra turiștii.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Turoperatorul recomandă turiștilor, în continuare, reprogramarea vacanței, și nu anularea.
Măsuri dispuse
• În cazul plecărilor cuprinse în intervalul 1 iunie – 12 iulie:
- Amânarea scadențelor restante de plată ale turiștilor cu până la 21 de zile înainte de plecare
- Reprogramarea pachetelor pe curse charter, circuite și cazări individuale, la cerere, pe oricare altă plecare din sezonul 2020, fără perceperea unei taxe de reprogramare, dar respectând condițiile impuse de furnizori, pe lângă care se fac demersuri pentru obținerea unor anumite prețuri
- Cazurile de anulare voluntară se rezolvă punctual, cu respectarea condițiilor contractuale
- Cazurile de anulare din partea furnizorilor vor fi anunțate cel mai târziu cu 21 de zile înainte de plecare
• Plecări programate după data de 12 iulie:
- Amânarea scadențelor până la 22 mai
- Reprogramările, la cerere, depind exclusiv de flexibilitatea partenerilor străini, fiind tratate punctual
Anulările voluntare se supun condițiilor contractuale și nu sunt recomandate, susține agenția.