Ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu, afirmă că brandul de țară - frunza - este în continuare în vigoare, însă "nu este folosit aproape deloc". Brandul stabilit pe vremea când Elena Udrea era ministru al Turismului a costat 30 de milioane de euro.
"Este în vigoare. S-au cheltuit acum 10-12 ani 30 de milioane de euro, bani europeni. Este în proprietatea ministerului, stă nefolosit de atunci. (..) Nu e folosit aproape deloc”, a declarat ministrul Turismului, Constantin Daniel Cadariu la TVR.
El a precizat că a decis constituirea unui Consiliu de Brand Turistic Național care să dea soluții în sensul refolosirii brandului, dar și pentru propune soluții rapide privind folosirea resurselor din buget pentru marketing și promovare turistică, până la înființarea Organizațiilor de Management al Destinațiilor (OMD-uri) prin PNRR, scrie News.ro.
Constantin Daniel Cadariu a precizat că a emis un ordin de ministru prin care toate cele 18.300 de unități turistice clasificate de Minister să afișeze brandul de țară, iar în prezent este în pregătire un al doilea ordin, care stabilește unde va fi acest logo amplasat și ce dimensiuni trebuie să aibă.
El a spus că discută cu aeroporturile pentru a afișa brandul de țară al României.
Ministrul a adăugat că "speră” ca România să atragă anul acesta 1,5 milioane de turiști străini.