Ministrul Turismului, Constantin-Daniel Cadariu, a declarat că i se pare scump pe litoralul Mării Negre și nu își explică cum o parte dintre români preferă aceste locuri scumpe. Despre logo-ul de țară, Cadariu se întreabă de ce timp de 10-12 ani nu a fost folosit.
Întrebat dacă i se pare scump pe litoralul Mării Negre, Daniel Cadariu a declarat, duminică, la emisiunea Insider politic de la Prima TV, că este scump ”în anumite situații”.
”În anumite situații, da. Și nu îmi explic cum o anumită parte dintre români preferă la anumite prețuri, în anumite locații, să meargă în concediu. Concluzia mea e doar că își permit, că altfel nu înțeleg”, a declarat Cadariu.
Acesta s-a referit și la logo-ul de țară și s-a întrebat de ce nu s-a folosit timp de 10-12 ani.
”Este logo și brandul de țară al României. La vremea respectivă s-au cheltuit 30 milioane de euro, bani europeni, prognoza fiind pe 70 de milioane, dar diferența nu s-a mai cheltuit. S-au cheltuit 30 milioane de euro pentru a decide, pentru România, un logo, un brand de țară și acțiuni de promovate. Mă întreb de ce de 10-12 ani un bun al României nu este folosit. Am făcut două demersuri. Am emis un ordin în care am instituit obligativitatea ca în toate structurile de primire turistică din România, sunt 18.300 clasificate, vor fi obligate să afișeze logo și brandul. În paralel am emis un alt ordin de ministru și am constituit un consiliu de logo național, în care am chemat toți specialiștii, patronate, sindicate, pentru a se pronunța, cum revigorăm folosirea brandului”, a declarat Daniel Cadariu.