Platforma MementoBUS.com, parte a grupului care include turoperatorul Christian Tour, a integrat și transportatorul Atlassib, comercializând la acest moment bilete pentru 22 de companii de transport și 85 de rute interne și externe.
“Prin acest pas, compania MementoBUS se repoziționează pe piață, transformându-se din operator de transport ocazional de persoane în marketplace de transport, care deține și propria flotă”, spune Mircea Fărtăiș, directorul general Memento Bus.
Prin parteneriatul cu Atlassib, platforma își diversifică oferta de curse pentru circa 170 destinații externe, cu plecări din București, Iași, Suceava și Constanța, și devine cea mai mare rețea de vânzare de transport de persoane din țară.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Unul dintre marii turoperatori de litoral intră pe nișa hotelierăAtlassib a fost prima companie românească de transport persoane prin intermediul căreia FlixBus a intrat în România. În 2017, Atlassib a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 25 de milioane de euro.
“Pentru mementobus.com este un pas natural în direcția dezvoltării unui marketplace de transport de persoane, alți operatori de transport urmând a fi integrați în site în viitor", a adăugat Mircea Fărtăiș.
În prezent, rutele cele mai accesate de către călătorii români care se deplasează cu autocarele MementoBUS sunt cele interne, exceptând deservirea transportului pentru pachetele operate de Christian Tour în destinații de vacanță din străinătate. Însă, reprezentanții MementoBUS estimează că acest raport se va schimba odată cu introducerea rutelor partenerilor care operează extern.
Totodată, integrarea unor transportatori mari precum Atlassib se va traduce prin creșterea numărului de pasageri transportați la peste 40% față de anul precedent, reiese din estimările companiei.
Memento Bus face parte din grupul Memento Group, care include și turoperatorul Christian Tour. Compania de transport a fost fondată la începutul anului 2016. În prezent, flota Memento Bus este formată din 24 de autocare și 16 microbuze.